Sparčiai besivystančioje socialinių medijų srityje gebėjimas efektyviai bendrauti yra neįkainojamas įgūdis. Neseniai mūsų komanda gilinosi į šią temą mokymuose, kurie buvo skirti bendravimo socialiniuose tinkluose meno įvaldymui. Mokymai apėmė įvairius aspektus, itin svarbius siekiant optimizuoti prekės ženklo buvimą ir įsitraukimą.
Siekiant suprasti komunikaciją
Mokymų sesija prasidėjo įžvalgia diskusija apie šiuolaikinį socialinės žiniasklaidos kanalų kraštovaizdį, jų pritaikymą skaitmeninės vertės pasiūlymui (DVP) ir šių dienų socialinių tinklų kanalų reikšmę. Mokymų metu sužinojome daugiau apie tokius aspektus kaip prekės ženklo atpažinimas, turinio formatai ir ekspertų patarimai dėl turinio kūrimo. Po jų sekė interaktyvi užduotis – visi komandos nariai įsitraukė ir bandė sukurti savo socialinių medijų įrašus praktiškai taikydami įgytas žinias.
Praktinė užduotis
Praktinė dalis buvo dinamiška: kūrėme video turinį su naujai pristatytu įrankiu naudodami tik savo mobilius telefonus. Skaitėme socialinių medijų įrašus, tobulinome žinutes, diskutavome apie tai, kas būtų patrauklu mus sekantiems žmonėms.
Esminė žinutė iš mokymų
Viena išskirtinė citata, kuri įstrigo visiems komandos nariams: „Social media is about the people! Not about your business. Provide for the people and the people will provide for you,“ arba labai laisvai verčiant lietuviškai „Socialinė medija yra apie žmones! Ne apie jūsų verslą. Suteikite žmonėms (žinių) ir jie aprūpins jus“. Tai padėjo dar labiau apgalvoti, ką ir kodėl komunikuojame.
Ko kiti gali pasimokyti?
Norint sukurti gerą socialinių medijų įrašą reikia pradėti nuo dėmesį patraukiančių detalių. Informacija turi būti pateikta glaustai, bet patraukliai. Dauguma socialinių tinklų naudoja grotažymes, jos gali padėti išskirti savo turinį iš kitų, būti pastebėti tada, kai vyksta nacionaliniai ar pasauliniai įvykiai (pvz. Barbie vs. Oppenheimer). Įrašuose svarbu paraginti veikti – t. y. ką žmogui daryti su gauta informacija? Ir, žinoma, reikia naudoti emocijas reiškiančius ženkliukus, kiek tai yra priimtina pagal paskyros toną bei platformą.
Įžvalgos ir įkvėpimas
Mokymai suteikė daug įžvalgų ir įkvėpimo kuriant turinį. Tikime, kad kursime dar geriau ir būsime pastebėti besikeičiančiame socialinės žiniasklaidos komunikacijos kraštovaizdyje. Skaitmeninei sferai toliau tobulėjant, veiksmingo bendravimo socialinėse platformose įsisavinimas išlieka esminis dalykas. Šie mokymai buvo kaip kompasas, nukreipiantis mus link paveikesnio buvimo socialinėje žiniasklaidoje.
Mokymų veikla yra organizacijos institucinio stiprinimo projekto dalis. Projektas finansuojamas NVO fondo lėšomis.